Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av anneli - 9 augusti 2007 21:58

Jag har flyttat.

Tack för dne här tiden!

Av anneli - 9 augusti 2007 20:13

Sååå varmt i dag.

Men det var ändå skönt med cykelturen till och från dagis. Magne och jag rundade av med en fika och en ny pysselbok i solskenet på Sandwalls plats. Guldstund.

När vi kom hem blev det kvällsmat och den här lille hjälten skulle bara gå till soffan och vänta på mig medans jag åt upp...

Av anneli - 9 augusti 2007 09:36

Spelade ju lite brännboll och så har jag cyklat lite de senaste dagarna. Det är bra att inte ha nån bil - det märker jag åtminstone på flåset. Lite bökit blir det väl - men det känns nyttigt.
I går cyklade jag från jobbet och hämtade Magne på dagis - tog sen bussen upp i backarna. I morse samma procedur fast tvärt om. Mina lårmuskler har växt avsevärt på bara de turerna. Bilen kommer att vara färdig i början på nästa vecka så fler muskler kommer att få sig en körning!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards