Direktlänk till inlägg 4 augusti 2007

Solig dag - igen!!!!!

Av anneli - 4 augusti 2007 22:18

Det är inte sant så gott man mår när solen skiner. Allt går lekande lätt och alla mår bra. Till och med tonåringarna vågar sig ut ur sina rum.


Magne och grannkillen har lekt nästan hela dagen. Helt okänsliga för det kalla vattnet har de åkta kana timma ut och timma in.

Vilken rolig dag - sade Magne på kvällen. Min kompis kom hit två gånger. Det är jackpot det, för en leksugen fyraåring!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anneli - 9 augusti 2007 21:58

Jag har flyttat. Tack för dne här tiden!

Av anneli - 9 augusti 2007 20:13

Sååå varmt i dag. Men det var ändå skönt med cykelturen till och från dagis. Magne och jag rundade av med en fika och en ny pysselbok i solskenet på Sandwalls plats. Guldstund. När vi kom hem blev det kvällsmat och den här lille hjälten skulle bara g...

Av anneli - 9 augusti 2007 09:36

Spelade ju lite brännboll och så har jag cyklat lite de senaste dagarna. Det är bra att inte ha nån bil - det märker jag åtminstone på flåset. Lite bökit blir det väl - men det känns nyttigt. I går cyklade jag från jobbet och hämtade Magne på dagis ...

Av anneli - 8 augusti 2007 21:50

Först blev jag bara trött när jag kom hem. Tänkte: Vad hade jag förväntat mig? Campinggrejerna låg kvar ute (och då ska ni inte tänka er en hög utan utspritt överallt på nåt mystiskt jäkla sätt), prylar i massor på vår uteplats, blöta kläder och hand...

Av anneli - 7 augusti 2007 22:04

Vi mötte radion i den årliga brännbollsutmaningen. Och det gick som vanligt... Vi förlorade... Magne var med och gjorde några riktigt bra försök att rädda hem segern. men det gick inte. Sen sprang han in i en motståndare och slog sig så illa att h...

Ovido - Quiz & Flashcards